Pagina's

woensdag, december 29, 2010

Tattoo's











Iedereen kent ze: tatoeages/ Tattoo's. Veel celebs hebben er een of meerdere. Veel tattoo's hebben een betekenis, zoals een sterretje voor een overleden persoon of net als Lady Gaga het peace-teken voor vrede. Wat ook vaak voor komt zijn namen.  Namen van partners, namen van kinderen of namen uit het geloof enz. Ook zie je wel eens teksten. Teksten zoals ik hou van jou, ik blijf bij je, ik zal je nooit vergeten enz. Die teksten kunnen ook ik verschillende talen staan. Er zijn ook programma's over tattooshops, een daarvan is Miami Ink. In dit programma zie je hoe het er aan toe gaat in een tattooshop. Natuurlijk zie je zo ook allemaal verschillende tattoo's voorbij komen. Dus als je een tatto wilt en je weet niet precies wat je wilt kijk dan eens naar Miami Ink.

Heb jij een tattoo? Zou jij een tattoo willen?

1 opmerking:

  1. Ik vind tattoos echt wel mooi!
    En als ik wat ouder ben wil ik er ook één.
    x

    BeantwoordenVerwijderen