Pagina's

woensdag, december 08, 2010

Nailart inspiration with TareTrash


















Is dit niet gaaf? Ik kwam deze nepnagels tegen op OneTareStartsTheTrash. En het is misschien een beetje onmogelijk om het zelf te proberen, maar voor inspiratie is dit natuurlijk ideaal. Hieronder kun je nog meer foto's vinden. Enjoy!



Hier zijn nepnagels gebruikt, en daarop zijn allemaal fimowerkjes opgeplakt. Je kunt deze OneTareStartsTheTrash heeft ze zelf gebakken, dus dit is echt alleen voor inspiratie.

















Ik heb geprobeerd zo'n donutje op mijn nagel te lakken. Gewoon een beetje creatief met satéprikkers en een aantal potjes nagellak. Het is veel minder moeilijk dan het lijkt. Ik zal er binnenkort over posten!
















Ideetje voor de Kerst?


















Ik hoop dat het een goede inspiratiebron is, en ik zal snel posten over mijn 'donutnails'.
Als jullie ook aan het experimenteren zijn geweest, laat het ons dan even weten!

Vind jij dit een goede inspiratiebron?

liefs,
Anne

ps. Sorry, dat deze posted weer over nagels gaan, maar ik móést dit posten! (:

7 opmerkingen:

  1. Die bovenste zijn opzich zelf makkelijk te maken als je de goede vormpjes fimostaafjes hebt. Je kan het natuurlijk ook met andere vormpjes doen ofzo.
    Hoewel het me wel een heel geklieder lijkt. Ze hebben iig wel een enorme adorable-gehalte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouwwie !!!

    super mooi wijfie x

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk lijkt me moeilijk om te maken heb jij het al geprobeerd?
    wil je dan een foto please plaatsen???
    x je anoniempje

    BeantwoordenVerwijderen