Pagina's

zaterdag, december 18, 2010

Jean Paul Gaultier - Review



















De nieuwe parfum van Jean Paul Gaultier, 'Classique' is heerlijk fris met een romantisch randje. Je hebt het geurtje vast wel eens langs zien komen, als reclame of gewoon in de winkel. Jean Paul Gaultier herken je meteen aan de 'mensenlijfjes'. Ik had voor dit geurtje nog geen andere van dit merk gekocht of gebruikt dus ik was erg benieuwd. Lees verder voor mijn mening over dit geurtje.




















Het flesje van Classique vind ik heel mooi, vooral het patroon op het flesje is heel mooi. De naam past daar erg goed bij, want het heeft wel iest klassieks. Ook het blikje waar het flesje in zit in heel origineel. Je kunt het omhoog schuiven en dan verschijnt het geurtje.




Het flesje heeft precies de goede grootte. Je kunt het op de foto ernaast vergelijken met mijn hand. Het spuit heel fijn. Er komt eerder te veel dan te weinig uit het flesje, dat is voor mij genoeg.
De geur is zoals ik al zei, super lekker! Het ruikt een beetje naar rozen of zo, dat is ongeveer de beste omschrijving van de geur. En het blijft lang hangen! Je hebt weleens van die parfums waarbij het er naar een paar minuten er al af is. Maar dat is bij deze gelukkig niet zo!

Het geurtje is wel iest duurder, maar dat merk je ook wel. Ik heb hem gekregen met sinterklaas, dus dan is het wel te doen. Zelf zou ik het niet zo snel kopen.

Jean Paul Gaultier - Classique
56,- euro. Maar ik heb hem gehaald bij de kruitvat voor een aanbieding van 34,- euro.

Liefs,
Anne

1 opmerking:

  1. Ik vind de verpakking (zowel het blikje als het flesje zelf) zo leuk! Heb 'm eigenlijk nog nooit geroken, moet ik eens doen :)

    BeantwoordenVerwijderen