Pagina's

vrijdag, december 24, 2010

Nivea Soft










Ik gebruik het bijna elke dag: NIVEA Soft hydraterende crème. het is een fijne crème die je huid verzacht en versoepelt. De crème is niet vet en hij trekt snel in.











Ik gebruik wel eens gewoon een poeder kwast om de crème op te brengen. Ik vertel jullie mijn stappen.

Stap1: Als je make-up op hebt dan begin je met die te verwijderen.
Stap2: Was je gezicht met water en droog daarna de huid.
Stap3: Haal je haren uit je gezicht, want voor je het weet zitten je haren onder ( als je net als ik een pony hebt of gewoon een lok doe dan een haarband in of doe je pony/lok met speltjes naar achteren).
Stap4: 'Dip' de poederkwast in de crème,maar alleen de puntjes.
Stap5: Breng de crème aan op de zelfde manier als je een maskertje op doet.
stap6: even laten inwerken en NIET van je gezicht afspoelen, want dan wordt het een beetje een vette boel.

Ik hoop dat jullie er even tevreden van worden als ik ben.

Liefs,
Anne

1 opmerking:

  1. Hoi anne, ik zou graag iets willen vragen. Ik wil dit ook graag proberen maar weet niet zo goed hoe ik het op moet brengen als een maskertje. Heb je advies of een tip? Xxx laila

    BeantwoordenVerwijderen