Pagina's

dinsdag, december 21, 2010

Oversized shirts


Julie hebben ze vast we voorbij zien komen deze winter: oversized shirts. Ik ben er zelf helemaal weg van! Ze zitten fijn, zien er leuk er super uit, en je kunt ze met een riem op verschillende manieren dragen. Wat wil je nog meer? Ik heb mijn oversized shirt gewoon bij de H&M gekocht, voor 7,- euro -hij was in de sale- maar ze zijn -niet in de sale- te krijgen voor 15,- à 20,- euro. Een echte budget tip, dus mooi voor minder!

Je kunt een oversized shirt dus op verschillende manieren dragen: gewoon zonder iets of met een riem of zo. Dit zijn in ieder geval de twee manieren hoe ik ze draag. Met de plaats van de riem kun je varieren. Dus in je taille tot rond je heupen, alles kan! En dat voor niet heel veel geld. Ik ben erg benieuwd naar hoe jullie je oversized shirt dragen, en als je er geen hebt wat je het leukste lijkt om je oversized shirt te dragen.
Enjoy, en have fun!

Liefs,
Anne

4 opmerkingen: