Pagina's

zondag, december 19, 2010

Grote ringen.


















Ik kom ze de laatste tijd overal tegen, en zelf ben ik er ook helemaal weg van; grote ringen. Je weet wel, van die huge rings die je outfit helemaal af maken. Dé perfecte eye catser.
De twee Disney sterren Miley Cyrus en Selena Gomez zijn er ook al mee gezien, dus waarom zouden wij achter blijven?

Je kunt ze perfect compineren met een jurkje, zoals ik dat het liefste doe - draag enorm veel jurkjes ;p - . Hieronder zie je de ring die mijn moeder had gekregen voor sinterklaas, -ze vond hem niets, dus kreeg ik hem- en sinterklaas had hem gekocht bij de Blokker. Voor ongeveer 2,- euro of zo. Het bandje dat je om je vinger doet, is met elastiek erin. Dus of je nou iest dikkere vingers hebt, of juist iets dunner dan andere, ideaal!

Hieronder zie je een grote ring samen met een jurkje.


 
Wat vinden jullie van grote ringen?

5 opmerkingen:

  1. Ik denk niet echt dat mij hem staat, maar jou staat hij wel cool, girl(L)

    loveyou-xxx-Anoniem

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er ook zo'n: een grote rode strik.
    Maar ik vind het niet zo handig om te dragen.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ringen zijn zoiezo top, maar grote zijn veel beter:) hij staat je super anne!!(L)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij hebben heel veel grote en apparte ringen!
    Kijk eens op www.jewelsandlifestyle.com

    BeantwoordenVerwijderen