Pagina's

maandag, december 20, 2010

Nailpolish H&M - Brons



















Ik was gisteren naar de H&M, -en vandaag ga ik weer red.- en toen liep ik tegen de nagellak collectie aan. Ik dacht: Dat zullen vast van die prutnagellaksjes zijn. Je weet wel die er helemaal niet lang opblijven. Maar ik was benieuwd dus ik had een potje gekocht om te proberen. Lees verder voor mijn beoordeling.

Het potje ziet er een beetje saai uit, heel standaard. Maar het is wel fijn bij het lakken omdat het zo basic is. De kleur vind ik zelf heel mooi op je nagels, het is gewoon precies hetzelfde als wat op het potje staat. Meestal zijn de glitter gewoon doorzichtig en heel neutraal, maar hier juist niet! Ik zou het zeker opnieuw kopen, het is zeker een aanrader!















Wat vinden jullie van H&M nagellak?

2 opmerkingen:

  1. Ik koop er eigenlijk nooit daar...
    Ik koop mijn nagellak meestal in de Claire's
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Marie,
    Ik ook niet! En ik heb toevallig ook nog een potje bij de Claire's gekocht, die ga ik binnenkort reviewen.
    x Anne

    BeantwoordenVerwijderen