Pagina's

maandag, december 20, 2010

Koptelefoons














Zelf vind ik koptelefoons zo veel fijner dan oortjes en ze zien er ook veel hipper uit. Koptelefoons heb je in verschillende soorten, maten en kleuren. Je kunt zo ook bijna overal op aansluiten en het geeft veel mooier geluid. Soms lijkt het net of je op een concert bent. dat idee heb ik zelf veel minder snel bij oortjes.

Dit is mijn koptelefoon (maybe komt er binnenkort nog een koptelefoon bij en natuurlijk zal ik die posten).
Ik heb 'm gekocht bij de HEMA en hij is heel erg fijn. Deze koptelefoon is echt een aanradertje.











Ook heb ik wat tips om de koptelefoon als accessoires te gebruiken. Ik noem te tips: de 4 koptelefoon s'en.
1: Simpele staart/knot
2: stoer en comfi vest
3: skiny jeans
4: sneakers
Je kunt je koptelefoon om je nek hangen of natuurlijk gewoon opzetten. Die keuze is aan jou.

Vinden jullie een koptelefoon of oortjes fijner?

2 opmerkingen:

  1. Ik heb zelf ook een koptelefoon.
    Ik vind ze wel mooi maar ze pletten echt superhard je oren :).
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw koptelefoon is echt gaaf anne!! Zelf heb ik er ook een, hij is groen. Ik kreeg hem van mijn tante en ik doe hem nooit meer weg, zo fijn is hij. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen